Eleverne klager over planlægningen, og ønsker kreativitet i undervisningen. De er sat på forkerte hold, og de synes mange informationer, er kommet for sent ud.
Af Simone Nielsen, Samanta Stouenborg & Stine Ersgaard.
Eleverne på matematikkursusholdet mener, at konceptet Future College er godt, men planlægningen simpelthen er for dårlig. De udtaler sig om hvordan det er, at være på holdet, og det virker ikke som om, at de har haft så meget glæde af det indtil videre.
“Undervisningen er for kedelig og holdene er dårligt fordelt, fordi ingen af os havde sat det som en prioritet!”
Udtaler Jonathan Munk Adamsen fra matematikkursusholdet.
Mange elever mener at planlægningen af denne uge er rigtig dårlig. Det mener de fordi at de har fået information i sidste øjeblik. De har udtalt sig om at de synes det er uprofessionelt at de har fået det at vide i sidste øjeblik.
Få havde valgt sig på matematikholdet, så planlæggerne ved til næste gang at de ikke skal lave et matematikhold, eller måske lave lidt anderledes undervisning.
Næsten alle på matematikholdet synes at det er kedeligt at sidde og arbejde med kopiark. De blev skuffede da de fandt ud af at de skulle lave noget helt anderledes end det de havde forventet. De havde forventet noget mere kreativt og anderledes.
Eleverne har også fortalt at det ikke var så lærerigt. De fortæller at læreren har været streng og hård, så de har ikke fået så meget ud af det.
Eleverne fortæller at de ikke er så blandet, så de har ikke været sammen med folk fra andre skoler, og det mener de ikke er okay når det er en uge med elever fra forskellige skoler.
”Tingene var meget lig det vi laver i skolen. Vi lærte ligesom ikke rigtig noget. Det var ret kedeligt, og jeg er glad for vi ikke skal lave det igen”
Fortæller Yajun Huang og Tobias Rossil fra matematik kursus holdet.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar