
Eleverne arbejder lige nu på et projekt der skal omhandle Messias, det er meget frit hvad de vil lave.
Computerspil
Der er dog en ting der undrer lidt, mange af eleverne nævner computerspil i undervisningen. De fortæller at deres lærer spiller spil på sin Ipod i timerne. Som smitter af på eleverne. Da vi spurgte Oliver Juul Reder, hvad de havde lavet igår, svarede han:"Hvad vi lavede, eller hvad vi burde lave?" Og fortæller efter at han bare spillede computerspil.
Det giver et indtryk af at undervisningen ikke er så hård, og eleverne selv bestemmer hvor meget de vil lave og lære i timerne. Når vi spørger eleverne varierer det også, hvor meget de mener du har lært. Per fortæller, at han har lært at tænke mere over de symbolske tegn i hverdagen.
Matematik trak ned.
Eleverne mener dog at matematik trak ned, at det mindede for meget om en normal skoledag. De tror at hvis det ikke havde været en del af pakken, ville der havde været flere der havde valgt sig ind på holdet.
Af Natasha Videcrantz Faurschou & Laura Hvass Albretsen
Ingen kommentarer:
Send en kommentar